
Szkolenie z tworzenia szablonów wydruków w INTENSE Platform
Po świątecznej przerwie wracamy ze szkoleniem poświęconym naszemu elastycznemu rozwiązaniu do budowania szablonów wydruków i formularzy.
Poprzez wykorzystanie pełni możliwości tego obszaru INTENSE Platform możecie Państwo usprawnić organizację pracy w swojej firmie.
To narzędzie obsługuje tworzenie dopasowanych wzorów do każdego rodzaju dokumentu stosowanego w obiegu firmy (łącznie z fakturami, zamówieniami, pismami, delegacjami czy protokołami).
Dodatkowo, pozwala ono na budowanie zestawień, raportów i rejestrów, w oparciu o dane pochodzące z wielu źródeł.
SZKOLENIE DEDYKOWANE DLA ADMINISTRATORÓW
Szkolenie skierowane jest głównie do administratorów Platformy INTENSE, do osób, które zarządzają aplikacją oraz są zainteresowane wykorzystaniem tego obszaru Platformy do ujednolicenia funkcjonujących w organizacji wydruków.
Czy w Państwa firmie są dokumenty, które są wprowadzane do elektronicznego obiegu, a następnie muszą zostać wydrukowane?
Jeśli tak, to szkolenie dostarczy wiedzy jak wykorzystać narzędzie, które będzie tworzyć odpowiednie wydruki automatycznie.
A może są procesy, które nie zostały jeszcze zdigitalizowane? Rejestry są prowadzone ręcznie i nie jest łatwo później odnaleźć właściwy dokument?
Warto rozważyć przeniesienie takich procesów do świata cyfrowego i zredukować wykonywanie czynności manualnie. Pozwoli to zaoszczędzić sporo czasu, jak również zwiększyć komfort pracy.
DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ W SZKOLENIU?
Dostarczamy wiedzę z kolejnego obszaru modułu INTENSE RPA. Wiedza ta pozwoli na dalsze automatyzowanie procesów i tym samym odciążanie pracowników od wykonywania żmudnych i powtarzalnych czynności.
- Wydruki znajdują zastosowanie w niemal każdym procesie biznesowym – wprowadzenie naszego rozwiązania może mieć pozytywny wpływ na organizację pracy w szerokiej skali.
- Szybsze i lepiej zorganizowane masowe drukowanie - w przypadku masowego drukowania dokumentów oraz tam gdzie są one wypełniane ręcznie, kreator wydruków INTENSE pozwoli zaoszczędzić czas i zastąpić zbędne, powtarzalne czynności jednym kliknięciem myszki.
- Elastyczne tworzenie różnorodnych szablonów wydruków – pozwala na kreowanie szablonów spełniających najbardziej złożone wymagania.
- Użytkownik może korzystać z tej funkcji w trzech interfejsach: Windows, WWW i Mobile - niezależnie od warunków i miejsca pracy (biuro, magazyn, budowa, hala produkcyjna, itp.) - system zapewnia dostęp do generowania wydruków.
- Możliwość poznania kolejnego obszaru low-code Platformy INTENSE, umożliwiającego konfigurację bez znajomości języków programowania.
- Rozwiązanie zaprojektowaliśmy tak, aby było jak najbardziej intuicyjne i proste w obsłudze.
- Uczestnik szkolenia będzie mógł samodzielnie tworzyć wydruki pism, faktur, zamówień, delegacji i wielu innych! - To szkolenie dostarczy potrzebnej wiedzy do tego, aby zacząć usprawniać procesy tworzenia i drukowania dokumentów w firmie.
Kreator wydruków INTENSE pozwala na budowanie dowolnego szablonu wydruku. Błyskawicznie wypełnia go i drukuje.
ZASTOSOWANIE WYDRUKÓW I FORMULARZY
Istnieje wiele możliwych zastosowań naszego rozwiązania. Poniżej zostało opisane jedno z nich. Warto zwrócić uwagę, jak ten przykładowy proces uległ skróceniu.
Poszczególne czynności w procesie obiegu reklamacji przed wprowadzeniem automatyzacji:
1. Firma „X” otrzymała od swojego klienta informację o potrzebie reklamacji produktu.
2. Firma prosi klienta o podanie adresu e-mail, aby wysłać do niego formularz reklamacyjny.
3. Klient pobiera formularz, drukuje, wypełnia go i skanuje.
4. Klient odsyła dokument do firmy.
5. Osoba w firmie „X” musi wprowadzić dane z przysłanego formularza do wewnętrznego systemu firmy.
6. Reklamacja jest realizowana.
7. Po rozpatrzeniu reklamacji dane są przenoszone ręcznie na protokół, który jest wysyłany do klienta.
Przebieg procesu po wprowadzeniu automatyzacji:
1. Firma „X” otrzymała informację o reklamacji produktu.
2. Firma udostępnia klientowi formularz reklamacyjny online.
3. Klient wypełnia formularz.
4. Dane są widoczne w wewnętrznym systemie firmy „X”, reklamacja jest realizowana.
5. Firma automatycznie generuje wydruk protokołu rozpatrzenia reklamacji i przekazuje go do klienta.
Opisany przypadek wskazuje sytuacje, w których korzystanie z naszego rozwiązania pozwala nie tylko usprawnić lub przyspieszyć procesy przedsiębiorstwa, ale również podnieść komfort pracy oraz znacząco zwiększyć jakość obsługi klienta.
W przedstawionym rozwiązaniu zostały zastosowane elementy digitalizacji procesu. Wprowadzenie formularza online do zgłoszenia reklamacji spowodowało, że z perspektywy klienta zgłoszenie sprawy było dużo wygodniejsze, a firma od razu posiadała dane w swoim systemie. Z kolei użycie automatycznego wydruku protokołu, generowanego bezpośrednio z systemu usprawniło końcowy etap obsługi procesu reklamacji.
Więcej informacji znajdziecie Państwo tutaj - SZCZEGÓŁY OFERTY.
Wszystkich zainteresowanych szkoleniem zapraszamy do zapisania się poprzez – FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
Zespół INTENSE Group