Referencje od PKP CARGO S.A.
Z radością informujemy, że największy w Polsce i drugi pod względem wielkości w Unii Europejskiej operator kolejowych przewozów towarowych – PKP CARGO S.A – podzielił się niedawno swoją opinią na temat wykorzystania Platformy INTENSE oraz wzajemnej współpracy.
PKP CARGO S.A to wiodący operator przewozów towarowych zarówno na terenie naszego kraju, jak i w całej Europie. Spółka jest także kluczowym partnerem na Nowym Jedwabnym Szlaku. Firma oferuje swoim klientom usługi transportowe w zintegrowanych łańcuchach logistycznych, łącząc transport kolejowy, samochodowy oraz morski, realizując także przewozy nadzwyczajne - w tym w ramach projektów logistycznych polskiej armii i krajów NATO.
Najlepiej o wielkości spółki oraz skali prowadzonej działalności mówią liczby: PKP CARGO S.A to 4,08 mld zł przychodu i niemal 100 mln przewiezionych ton w roku 2020, a także 650 pociągów kursujących każdego dnia.
KOMPLEKSOWA OFERTA LOGISTYCZNA
Kilka miesięcy temu, z okazji 20-lecia PKP CARGO firma przeszła transformację z przewoźnika kolejowego w operatora logistycznego.
Jednym z filarów obecnej strategii spółki jest dalszy rozwój przewozów intermodalnych i rozbudowa infrastruktury terminalowej. Dzięki rozwiniętej sieci terminali konwencjonalnych, kontenerowych i konwencjonalno-kontenerowych, operator świadczy usługi związane z przeładunkiem, wyładunkiem i załadunkiem, a także z magazynowaniem segregowaniem i pakowaniem towarów.
Z usług firmy korzysta bardzo wiele branż, w tym: górnicza, hutnicza, budowlana, chemiczna, spożywcza, drzewna i motoryzacyjna. Oferta spółki przygotowywana jest zawsze pod kątem indywidualnych potrzeb Klienta. W ramach Grupy PKP CARGO dostępna jest oferta ALL IN, która zawiera usługi spedycyjne, celne, przeładunkowe oraz dowóz do końcowego odbiorcy.
Więcej o historii i funkcjonowaniu firmy dowiedzieć się można w materiale filmowym dostępnym pod tym linkiem.
PKP CARGO S.A. Z PLATFORMĄ INTENSE
Biorąc pod uwagę wielkość organizacji oraz rozmach prowadzonych działaniań, podpisanie umowy z PKP CARGO S.A było dla nas wielkim wyróżnieniem, ale także niemałym wyzwaniem. Główny cel projektu zakładał przeanalizowanie elektronicznego obiegu reklamacji tak, aby usprawnić zarządzanie tymi dokumentami oraz związanymi z nimi procesami reklamacyjnymi.
Półroczna współpraca zaowocowała implementacją naszego oprogramowania, które umożliwiło m.in. elektroniczną ewidencję reklamacji przewozowych, obsłużenie cyfrowego obiegu dokumentów pomiędzy uczestnikami procesów, łatwe wyszukiwanie, przydzielanie i monitorowanie dokumentów oraz przygotowywanie dedykowanych raportów.
REFERENCJE OD WIODĄCEGO EUROPEJSKIEGO OPERATORA PRZEWOZOWEGO
Wnikliwie przeprowadzona analiza potrzeb, sprawne wdrożenie i konfiguracja Platformy INTENSE, szybki przebieg fazy stabilizacji oraz należyte, terminowe wykonanie wszystkich prac spotkało się z pełnym zadowoleniem po stronie naszego klienta oraz przesłaniem listu referencyjnego, w którym przeczytać możemy m.in.:
Całość referencji znajduje się pod tym linkiem.
Dziękujemy przedstawicielom PKP CARGO S.A za zaufanie, dobrą współpracę i pozytywną opinię dotyczącą naszego systemu. Pochwała ze strony krajowego i międzynarodowego lidera w swojej branży znaczy dla nas naprawdę dużo i jest motywacją do ciężkiej pracy i dalszego rozwoju Platformy INTENSE.
Zespół INTENSE Group.