INTENSE u Klientów
Therma Bielsko Biała - wideo referencje dla INTENSE Group

Therma Bielsko Biała - wideo referencje dla INTENSE Group

28.05.2024

Podczas ubiegłorocznej konferencji INTENSE Inspiracje 2023 Pan Maciej Łysoń Kierownik IT w Spółce Energetycznej Therma Bielsko Biała podzielił się z nami swoją opinią na temat wdrożenia INTENSE Platform.

DOSTAWCA CIEPŁA W GRONIE KLIENTÓW INTENSE GROUP

Przedsiębiorstwo Komunalne Therma Sp. z o. o. w Bielsko-Białej jest czołowym dostawcą ciepła na terenie gminy Bielsko-Biała.

Spółka zajmuje się zakupem, przesyłem, dystrybucją i sprzedażą ciepła, które jest wykorzystywane do centralnego ogrzewania, wentylacji oraz otrzymywania ciepłej wody użytkowej. Produkcja ciepła odbywa się w kotłowniach gazowo-olejowych oraz gazowych należących do spółki.

Dodatkowo spółka przeprowadza prace remontowe i inwestycyjne w zakresie sieci, węzłów cieplnych i urządzeń ciepłowniczych. Therma zajmuje się również obsługą instalacji wewnętrznych oraz węzłów cieplnych w budynkach swoich odbiorców. Przedsiębiorstwo świadczy kompleksowe usługi związane z modernizacją systemów ciepłowniczych dla budynków mieszkalnych, użyteczności publicznej oraz obiektów przemysłowych.

P.K. THERMA WDROŻYŁA NIETYPOWE EOD

W ramach elektronicznego obiegu dokumentów został wdrożony obieg faktur wraz z ich dekretacją analityczną. Faktury generowane są automatycznie na podstawie odczytów zużycia ciepła, następnie z INTENSE dane przekazywane są do systemu finansowo-księgowego.  Nabywcy otrzymują faktury na wskazany adres e-mail, dzięki automatom stworzonym w ramach INTENSE RPA.

Platforma INTENSE jest wykorzystywana także do obsługi charakterystycznych procesów takich jak np.: audyty wewnętrzne i kontrola jakości ISO, komunikaty prawne oraz notatki z Posiedzeń  Rady Nadzorczej i Zarządu.

System INTENSE wspiera również zarządzanie procesami technicznymi takimi jak: okresowe przeglądy techniczne, wymiany liczników, czy awarie.

Cyfryzacji zostały poddane także inne procesy wewnętrzne i kadrowe. Spółka zarządza czasem pracy dzięki elektronicznym kartom pracy, w systemie są rejestrowane urlopy i wyjścia prywatne, jak również różnego rodzaju wnioski kadrowe, plany rozwoju pracowników – szkolenia, zadania, instrukcje i regulaminy.

ZARZĄDZANIE MAJĄTKIEM, PROJEKTY I eBOK

P. K. Therma wykorzystuję Platformę INTENSE do zarządzania majątkiem spółki oraz całą infrastrukturą ciepłowniczą. W systemie ewidencjonowane są budynki z instalacjami grzewczymi oraz obiekty, które Therma obsługuje (w tym też mieszkalne). System wspiera także zarządzanie flotą pojazdów i wszelkimi urządzeniami elektronicznymi, w tym telefonami pracowników.

Moduł projektowy INTENSE PM służy głównie do zarządzania projektami inwestycyjnymi oraz remontami.

Kilka lat temu w Platformie INTENSE został obsłużony także eBOK. P.K. Therma uruchomiła Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta – system umożliwia obsługę bieżących spraw, płatności, listę faktur oraz umów do wglądu i zarządzania nimi. Klienci P.K. Therma mogą korzystać z aplikacji webowej i mobilnej.

P.K. THERMA PIONIEREM CYFRYZACJI – 12 LAT WSPÓŁPRACY

Podczas zeszłorocznej konferencji INTENSE Inspiracje 2023 przedstawiciele przedsiębiorstwa Therma odebrali od nas statuetkę Pioniera Cyfryzacji za ponad dekadę cyfryzacji procesów z INTENSE Low-Code Platform.

12 lat temu podjęli pierwszy krok w kierunku transformacji cyfrowej i rozwijają ten obszar do dnia dzisiejszego.
 

WIDEOREFERENCJE DLA INTENSE GROUP

Zapraszamy do posłuchania krótkiej rozmowy z Panem Maciejem Łysoniem Kierownikiem Działu Informatyki w P.K. Therma, który opowiada jak przebiegało wdrożenie oraz jak istotną rolę pełni system w organizacji.

Zespół INTENSE Group