DIJO Fun & Food
Firma DIJO to lider w produkcji tortilli (wrapów) w Europie Centralnej i Wschodniej.
Dijo to także lider polskiego rynku sosów do lodów oraz znaczący producent dekoracji cukierniczych, owoców w żelu i słonych przekąsek.
Przedsiębiorstwo jest zdobywcą prestiżowej nagrody Diamenty Forbesa 2015 dla najszybciej rozwijających się firm w Polsce. Jako uznana marka, ekspert branży B2B w Polsce, firma działa według najwyższych światowych standardów. Pozwala to cieszyć się zaufaniem m.in. takich Partnerów, jak: Biedronka, Carrefour, Tesco, Kaufland, KFC, Pizza Hut, Burger King, Metro Group, Koral, Zielona Budka czy Dr Oetker.
Zespół tworzy ponad 240 świetnie wykwalifikowanych fachowców. Oni są największym kapitałem firmy, dzień po dniu dbają o najwyższą jakość produktów na każdym etapie ich przygotowania. Za sukcesem DIJO stoi najnowocześniejszy park maszynowy i imponujące zaplecze technologiczne, w które firma nieustannie inwestuje. Obecnie Dijo produkuje do 45 tys. ton wyrobów rocznie i wciąż się rozwija, by w przyszłości wytwarzać jeszcze więcej.
Wyroby sprzedawane są dziś na rynek polski oraz rynki europejskie i azjatyckie. Produkty DIJO można kupić m.in. w takich krajach, jak: Rosja, Czechy, Słowacja, Niemcy, Holandia, Japonia, Ukraina, Białoruś, Kazachstan, Węgry, Libia, Turcja, Anglia, Francja, Hiszpania, Słowenia, Malta, Szwajcaria, Rumunia, Litwa czy Łotwa.
Najwyższa jakość, konkurencyjne ceny oraz elastyczna polityka handlowa to przewagi konkurencyjne, dzięki którym dynamika wzrostu sprzedaży firmy DIJO jest z roku na rok coraz szybsza, a firma może nieustannie się rozwijać oraz realizować coraz bardziej śmiałe i dalekosiężne plany.