doświadczenia w produkcji
systemów do zarządzania
procesami
środowiska pracy:
przeglądarka www,
Android, iOS
scenariuszy
zastosowań
na stworzenie dedykowanej
aplikacji mobilnej
doświadczenia w produkcji
systemów do zarządzania
procesami
środowiska pracy:
przeglądarka www,
Android, iOS
scenariuszy
zastosowań
na stworzenie dedykowanej
aplikacji mobilnej
INTENSE Mobile App - pobierz aplikację
Jest to jedna z pierwszych aplikacji jakie powstały w Intense Group. Dzięki tej aplikacji mamy ciągły kontakt z naszymi Klientami i Partnerami. Klienci mają narzędzie do rejestracji zgłoszeń dotyczących zapytań, problemów czy rozwoju systemu.
Automatycznie tworzy się baza spraw powiązanych z danym Klientem czy Partnerem, w każdym momencie można sprawdzić status sprawy, termin realizacji czy opis proponowanego rozwiązania.
Dzięki możliwości komentowania zgłoszeń i dołączania załączników do każdej sprawy automatycznie tworzy się historia korespondencji oraz proces obiegu od rejestracji przez realizację, weryfikację i archiwizację.
Aplikacja pozwala na zapoznanie się z dokumentem w każdym miejscu i czasie oraz na podjęcie decyzji o jego akceptacji lub jej braku.
Na formularzu dokumentu widoczne są podstawowe informacje, skan załącznika, cały proces obiegu dokumentu oraz historia korespondencji.
Taki sposób pracy z dokumentem jest z pewnością dużo bardziej wygodny dla użytkownika.
Przykład aplikacji B2B pozwalającej na składanie zapytań ofertowych przez klientów. Za pomocą mobilnego formularza korzystając z aplikacji na telefon lub portalu www, klient może utworzyć dokument, a następnie wysłać do realizacji.
Na każdym etapie dostępny jest podgląd statusu sprawy. Po zaakceptowaniu oferty automatycznie generowane jest zamówienie. Dzięki temu cały proces sprzedażowy przebiega sprawnie i szybko.
Klient przez cały czas ma dostęp do bazy swoich ofert, zamówień i reklamacji.
Karta projektu to główny, bardzo rozbudowany dokument zawierający szereg informacji o projekcie: czas trwania, rodzaj inwestycji, ryzyka, osoby w projekcie, harmonogram, powiązane zadania, zasoby. Stąd bardzo istotny jest łatwy dostęp do tych informacji w każdym miejscu i czasie.
Dodatkowo z projektem powiązanych jest szereg innych dokumentów takich jak: protokoły, umowy, faktury, pisma, notatki. Dzięki temu cała dokumentacja projektowa jest odpowiednio posegregowana i zgromadzona w jednym miejscu.
Dostęp mobilny do tych dokumentów ułatwia wyszukiwanie informacji, śledzenie postępów realizacji oraz komunikację z zespołem projektowym.
Pracownik jeszcze w trakcie trwania delegacji może przygotować elektroniczny dokument. Wystarczy podpiąć zdjęcia wszystkich rachunków i faktur, wypełnić podstawowe informacje o terminie, celu i miejscu delegacji i już można wysłać delegację do akceptacji przełożonego.
Jeszcze prościej przebiega proces wniosku urlopowego: na formularzu pracownik wypełnia rodzaj urlopu, terminy oraz wskazuje osobę zastępującą, następnie dokument trafia do wiadomości osoby zastępującej i akceptacji przełożonego.
Obsługa tych procesów za pomocą aplikacji mobilnej jest dużo bardziej wygodna dla pracownika i przełożonego.
Aplikacja usprawnia zarządzanie strukturą majątku oraz rozliczanie opłat na najemców. Narzędzie umożliwia wprowadzenia odczytów z liczników, wyliczanie zużycia oraz automatyczne generowanie faktur.
Najemca ma dostęp mobilny do aktualnego stanu liczników, zużycia, szczegółów dotyczących rozliczenia oraz faktur. Za pomocą aplikacji może również dodać zgłoszenie w razie wystąpienia usterki.
Narzędzie wspiera proces okresowych przeglądów urządzeń, legalizacji liczników czy też waloryzacji umów.