Aktualności
Szkolenie z tworzenia szablonów wydruków w INTENSE Platform

Szkolenie z tworzenia szablonów wydruków w INTENSE Platform

10.01.2023

Po świątecznej przerwie wracamy ze szkoleniem poświęconym naszemu elastycznemu rozwiązaniu do budowania szablonów wydruków i formularzy.

Poprzez wykorzystanie pełni możliwości tego obszaru INTENSE Platform możecie Państwo usprawnić organizację pracy w swojej firmie.

To narzędzie obsługuje tworzenie dopasowanych wzorów do każdego rodzaju dokumentu stosowanego w obiegu firmy (łącznie z fakturami, zamówieniami, pismami, delegacjami czy protokołami).

Dodatkowo, pozwala ono na budowanie zestawień, raportów i rejestrów, w oparciu o dane pochodzące z wielu źródeł.

SZKOLENIE DEDYKOWANE DLA ADMINISTRATORÓW

Szkolenie skierowane jest głównie do administratorów Platformy INTENSE, do osób, które zarządzają aplikacją oraz są zainteresowane wykorzystaniem tego obszaru Platformy do ujednolicenia funkcjonujących w organizacji  wydruków. 

Czy w Państwa firmie są dokumenty, które są wprowadzane do elektronicznego obiegu, a następnie muszą zostać wydrukowane?

Jeśli tak, to szkolenie dostarczy wiedzy jak wykorzystać narzędzie, które będzie tworzyć odpowiednie wydruki automatycznie.

A może są procesy, które nie zostały jeszcze zdigitalizowane? Rejestry są prowadzone ręcznie i nie jest łatwo później odnaleźć właściwy dokument?

Warto rozważyć przeniesienie takich procesów do świata cyfrowego i zredukować wykonywanie czynności manualnie. Pozwoli to zaoszczędzić sporo czasu, jak również zwiększyć komfort pracy.

DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ W SZKOLENIU?

Dostarczamy wiedzę z kolejnego obszaru modułu INTENSE RPA. Wiedza ta pozwoli na dalsze automatyzowanie procesów i tym samym odciążanie pracowników od wykonywania żmudnych i powtarzalnych czynności.

  • Wydruki znajdują zastosowanie w niemal każdym procesie biznesowym – wprowadzenie naszego rozwiązania może mieć pozytywny wpływ na organizację pracy w szerokiej skali. 
  • Szybsze i lepiej zorganizowane masowe drukowanie - w przypadku masowego drukowania dokumentów oraz tam gdzie są one wypełniane ręcznie, kreator wydruków INTENSE pozwoli zaoszczędzić czas i zastąpić zbędne, powtarzalne czynności jednym kliknięciem myszki.
  • Elastyczne tworzenie różnorodnych szablonów wydruków – pozwala na kreowanie szablonów spełniających najbardziej złożone wymagania.
  • Użytkownik może korzystać z tej funkcji w trzech interfejsach: Windows, WWW i Mobile - niezależnie od warunków i miejsca pracy (biuro, magazyn, budowa, hala produkcyjna, itp.) - system zapewnia dostęp do generowania wydruków.
  • Możliwość poznania kolejnego obszaru low-code Platformy INTENSE, umożliwiającego konfigurację bez znajomości języków programowania. 
  • Rozwiązanie zaprojektowaliśmy tak, aby było jak najbardziej intuicyjne i proste w obsłudze.
  • Uczestnik szkolenia będzie mógł samodzielnie tworzyć wydruki pism, faktur, zamówień, delegacji i wielu innych! - To szkolenie dostarczy potrzebnej wiedzy do tego, aby zacząć usprawniać procesy tworzenia i drukowania dokumentów w firmie. 

Kreator wydruków INTENSE pozwala na budowanie dowolnego szablonu wydruku. Błyskawicznie wypełnia go i drukuje.

Aktualności

ZASTOSOWANIE WYDRUKÓW I FORMULARZY

Istnieje wiele możliwych zastosowań naszego rozwiązania. Poniżej zostało opisane jedno z nich. Warto zwrócić uwagę, jak ten przykładowy proces uległ skróceniu.

Poszczególne czynności w procesie obiegu reklamacji przed wprowadzeniem automatyzacji:

1. Firma „X” otrzymała od swojego klienta informację o potrzebie reklamacji produktu. 
2. Firma prosi klienta o podanie adresu e-mail, aby wysłać do niego formularz reklamacyjny.
3. Klient pobiera formularz, drukuje, wypełnia go i skanuje.
4. Klient odsyła dokument do firmy.
5. Osoba w firmie „X” musi wprowadzić dane z przysłanego formularza do wewnętrznego systemu firmy.
6. Reklamacja jest realizowana.
7. Po rozpatrzeniu reklamacji dane są przenoszone ręcznie na protokół, który jest wysyłany do klienta.

Przebieg procesu po wprowadzeniu automatyzacji:

1. Firma „X” otrzymała informację o reklamacji produktu. 
2. Firma udostępnia klientowi formularz reklamacyjny online.
3. Klient wypełnia formularz.
4. Dane są widoczne w wewnętrznym systemie firmy „X”, reklamacja jest realizowana. 
5. Firma automatycznie generuje wydruk protokołu rozpatrzenia reklamacji i przekazuje go do klienta.

Opisany przypadek wskazuje sytuacje, w których korzystanie z naszego rozwiązania pozwala nie tylko usprawnić lub przyspieszyć procesy przedsiębiorstwa, ale również podnieść komfort pracy oraz znacząco zwiększyć jakość obsługi klienta.

W przedstawionym rozwiązaniu zostały zastosowane elementy digitalizacji procesu. Wprowadzenie formularza online do zgłoszenia reklamacji spowodowało, że z perspektywy klienta zgłoszenie sprawy było dużo wygodniejsze, a firma od razu posiadała dane w swoim systemie. Z kolei użycie automatycznego wydruku protokołu, generowanego bezpośrednio z systemu usprawniło końcowy etap obsługi procesu reklamacji. 

Więcej informacji znajdziecie Państwo tutaj - SZCZEGÓŁY OFERTY
Wszystkich zainteresowanych szkoleniem zapraszamy do zapisania się poprzez – FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY


Zespół INTENSE Group