Aktualności
DIJO Fun & Food z Platformą INTENSE

DIJO Fun & Food z Platformą INTENSE

25.02.2022

DIJO to lider w produkcji tortilli (wrapów) w Europie Centralnej i Wschodniej. Firma od wielu lat korzysta także z Platformy INTENSE.

WIODĄCA POZYCJA NA RYNKU SPOŻYWCZYM

Często podkreślamy, że klienci INTENSE Group wywodzą się z wielu różnych branż. Naszym dzisiejszym bohaterem będzie firma, która ze względu na charakter swojej działalności, dobrze wpasowuje się w kontekst niedawnego „tłustego czwartku”. Mowa o grupie DIJO Fun & Food, która z sukcesami funkcjonuje nie tylko w branży wyrobów cukierniczych, ale także na szeroko rozumianym rynku produkcji spożywczej.

DIJO FUN & FOOD - DOŚWIADCZENIE, NOWOCZESNOŚĆ, ROZWÓJ

Obecnie DIJO to grupa doświadczonych, prężnie rozwijających się przedsiębiorstw o nowoczesnym podejściu do biznesu. Oprócz wiodącej pozycji w produkcji tortilli (wrapów), DIJO to lider polskiego rynku sosów do lodów oraz znaczący producent dekoracji cukierniczych, owoców w żelu i słonych przekąsek.

Firma jest zdobywcą prestiżowych nagród i wyróżnień. Jako uznana marka i ekspert branży B2B w Polsce, grupa działa według najwyższych światowych standardów, ciesząc się zaufaniem m.in. takich partnerów jak Biedronka, Carrefour, Tesco, Kaufland, KFC, Pizza Hut, Burger King, Metro Group, Koral, Zielona Budka czy Dr. Oetker.

DIJO zatrudnia ponad 240 wykwalifikowanych fachowców, dbających o najwyższą jakość oferowanych produktów. Za sukcesem firmy stoi najnowocześniejszy park maszynowy i stale rozwijane, imponujące zaplecze technologiczne. DIJO produkuje obecnie do 45 tys. ton wyrobów rocznie i wciąż się rozwija, by w przyszłości wytwarzać jeszcze więcej.

Wyroby sprzedawane są na rynek polski oraz rynki europejskie i azjatyckie. Produkty DIJO można kupić m.in. w takich krajach, jak: Rosja, Czechy, Słowacja, Niemcy, Holandia, Japonia, Ukraina, Białoruś, Kazachstan, Węgry, Libia, Turcja, Anglia, Francja, Hiszpania, Słowenia, Malta, Szwajcaria, Rumunia, Litwa czy Łotwa.

Najwyższa jakość, konkurencyjne ceny oraz elastyczna polityka handlowa to przewagi konkurencyjne, dzięki którym dynamika wzrostu sprzedaży firmy DIJO jest z roku na rok coraz szybsza, a firma nieustannie się rozwija i realizuje coraz bardziej śmiałe i dalekosiężne plany.

LIDER BRANŻY SPOŻYWCZEJ Z PLATFORMĄ INTENSE

DIJO to także wieloletni użytkownik Platformy INTENSE. Głównym założeniem rozmów handlowych oraz spotkań analitycznych poprzedzających podpisany w 2016 roku dokument analizy przedwdrożeniowej, była potrzeba implementacji naszego systemu jako zintegrowanego narzędzia, które usprawni przebieg procesu i kontroli obiegu faktur

Obecnie Platforma wykorzystywana jest w firmie do elektronicznej rejestracji i dekretacji analitycznej faktur kosztowych, obiegu umów oraz katalogowania i zarządzania bazą produktów, co automatyzuje i usprawnia kluczowe procesy w przedsiębiorstwie. Dodatkowo, nasze narzędzie integruje się z funkcjonującym w organizacji systemem finansowo-księgowym. To pozwala na automatyczną synchronizację faktur. Zweryfikowane i zaakceptowane dokumenty kosztowe trafiają do systemu ERP, gdzie następuje ich zaksięgowanie. Warto zaznaczyć, że organizacja korzysta z możliwości pracy Platformy INTENSE w strukturze wielofirmowej, co umożliwia realizowanie procesów biznesowych podporządkowanych poszczególnym spółkom grupy DIJO.

System, ze względu na swoją elastyczność i konfigurowalność, nie tylko spełniła oczekiwania naszego klienta odpowiadając na jego pierwotne potrzeby, ale także umożliwia tworzenie całkiem nowych rozwiązań, o czym świadczą słowa zawarte w liście referencyjnym przesłanym przez Członków Zarządu firmy DIJO:

Aktualności

Dziękujemy przedstawicielom naszego klienta za tak dobrą recenzję Platformy INTENSE, życzymy dalszej ekspansji na rynku krajowym i międzynarodowym oraz skutecznej realizacji kolejnych planów biznesowych!

Zespół INTENSE Group